10/2020
VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ A ZMLUVNÉ PODMIENKY
ŠPORTOVO-RELAXAČNÉHO CENTRA FITFACTORY
1. Čo sú všeobecné obchodné a zmluvné podmienky
1.1 Tieto Všeobecné obchodné a zmluvné podmienky (ďalej ako VOP“) upravujú podmienky
poskytovania služieb a predaja tovarov v športovo - relaxačnom centre FITFACTORY na
adrese Nemčianska cesta 276, Nemce, ktoré prevádzkuje spoločnosť FITFACTORY,
s.r.o., so sídlom Nemčianska cesta 276, 974 01 Nemce, IČO: 46 391 398, zapísaná
v obchodnom registri Okresného súdu Banská Bystrica, Odd. Sro, Vl. č. 20981/S (ďalej
ako „Prevádzkovateľ“).
1.2 Pri registrácii do elektronického prístupového systému a/alebo pri objednaní služieb
FITFACTORY, najneskôr však súhlasom so začatím poskytovania služieb, uzatvára Klient
s Prevádzkovateľom zmluvu o poskytovaní služieb športovo-relaxačného centra
FITFACTORY (ďalej ako zmluva), ktorá sa riadi mito VOP a tie sa stávajú
neoddeliteľnou súčasťou zmluvy medzi Klientom a Prevádzkovateľom.
1.3 Prevádzkovateľ si vyhradzuje aktualizovať, zmeniť alebo nahradiť akúkoľvek časť chto
VOP a to kedykoľvek, zmeny oznámi na svojej webovej stránke www.fitfactory.sk.
Aktualizované znenie VOP je k dispozícii aj na recepcii centra FITFACTORY. Je v záujme
Klienta pravidelne kontrolovať webovú stránku Prevádzkovateľa, pretože poskytovanie
Služieb a predaj Tovarov Prevádzkovateľom sa vždy riadi VOP aktuálnymi v čase
poskytnutia Služby alebo predaja Tovaru.
1.4 Okrem týchto VOP upravujú podmienky poskytovania služieb fitnescentrom FITFACTORY
tiež prevádzkový poriadok, ktorý schválil Regionálny úrad verejného zdravotníctva,
Banská Bystrica, a ktorý je zverejne v priestoroch FITFACTORY a na webstránke
www.fitfactory.sk. Podmienky spracúvania osobných údajov Prevádzkovateľom upravujú
tiež Podmienky ochrany osobných údajov FITFACTORY, ktoré sú zverejnené
v priestoroch centra a na webstránke www.fitfactory.sk/osobneudaje .
2. Definované pojmy
2.1 Pre účely týchto VOP majú nižšie uvedené pojmy nasledovný význam:
Prevádzkovateľ je spoločnosť FITFACTORY, s.r.o., so sídlom Nemčianska cesta
276, 974 01 Nemce, IČO: 46 391 398, zapísaná v obchodnom registri Okresného
súdu Banská Bystrica, Odd. Sro, Vl. č. 20981/S. Kedykoľvek sa v týchto VOP
uvádza „my“, „nám“ alebo „naše“, referuje to k osobe Prevádzkovateľa.
Klient je fyzická osoba alebo právnická osoba, ktorá má záujem využívať alebo
využíva služby FITFACTORY alebo nakupuje Tovar v priestoroch FITFACTORY.
FITFACTORY je prevádzka Prevádzkovateľa, športovo-relaxačné centrum
FITFACTORY na adrese Nemčianska cesta 276, Nemce;
Priestory znamená priestory FITFACTORY, v ktorých poskytuje služby
fitnesscentra, na adrese Nemčianska cesta 276, Nemce, najmä teda priestory na
1. a 2. nadzemnom podlaží budovy na adrese Nemčianska cesta 276 Nemce,
vonkajšie priestory priľahlé k Budove, priestory parkoviska pred budovou a ďalšie
pozemky prislúchajúce k Budove využívané prevádzkovateľom v súvislosti
s prevádzkou športovo-relaxačného centra;
Cenník je aktuálny prehľad cien za Služby; cenník je zverejnený na webovej
stránke www.fitfactory.sk/cennik , je prílohou týchto VOP a je k nahliadnutiu aj na
recepcii FITFACTORY;
Elektronický registračný a rezervačný systém alebo tiež ERR Systém je
systém údajov informácií a technologických zariadení Prevádzkovateľa,
prostredníctvom ktorého si môžu Klienti rezervovať služby FITFACTORY, platza
ne, získať prístupové qr kódy na vstupy do priestorov FITFACTORY
a prostredníctvom ktorého Prevádzkovateľ riadi, kontroluje a eviduje vstupy do
FITFACTORY a využívanie Služieb;
2
Prevádzková doba je prevádzková doba FITFACTORY, ktorou je čas pondelok
piatok 6.00 hod. - 20.30 hod. a v sobotu 8.00 13.00;
Služby služby poskytované fitnescentrom FITFACTORY podľa čl. 3 týchto
VOP, ktorými najmä (1) služba fitnescentra ako priestoru na individuálne
športovanie a (2) vedené skupinové tréningy podľa rozvrhu FITFACTORY a (3)
služby fínskej sauny. Služba vedených skupinových tréningov a využitie sauny
dostupné len po predošlej registrácii v Elektronickom registračnom a rezervačnom
systéme a rezervácii termínu vopred za podmienok týchto VOP.
Tovar je doplnkový tovar, ktorý si môže Klient kúpiť v Priestoroch FITFACTORY,
a to najmä teplé a studené nápoje a výživové doplnky.
Kredit je časovo limitované predplatné na služby Prevádzkovateľa, ktoré Klient
registrovaný v ERR Systéme uhradí vopred Prevádzkovateľovi prostredníctvom
platobnej brány na webovej stránke Prevádzkovateľ, platobného kiosku alebo
predajného automatu v Priestoroch, a s využitím tohto predplatného (Kreditu)
môže Klient po dobu platnosti Kreditu rezervovať Služby a platiť za Tovary
a Služby Prevádzkovateľa.
3. Obsah a rozsah Služieb
3.1 Vstup a využitie priestorov FITFACTORY na individuálne cvičenie:
3.1.1 Základná služba poskytovaná FITFACTORY je časovo obmedzený vstup pre
jedného Klienta do Priestorov FITFACTORY za účelom individuálneho cvičenia
a športovania (ďalej ako vstup). Táto služba umožňuje Klientovi, aby použil na
individuálne cvičenie v súlade s podmienkami bežného užívania a týmito VOP
Priestory FITFACTORY s výnimkou priestorov podľa bodu 3.1.2 a priestory
šatne a hygienických zariadení, a to po určený čas, podľa týchto VOP.
3.1.2 Klient berie na vedomie, že vzhľadom na skupinové cvičenia alebo skupinovú
prípravu športovcov, môžu byť niektoré miestnosti FITFACTORY uzavreté pre
individuálne cvičenie po určitý čas aj bez predchádzajúceho upozornenia
a Klient nemá nárok na zľavu alebo vrátenie kreditu v takom prípade z dôvodu,
že nemôže takúto časť Priestorov pri vstupe využiť.
3.1.3 Vstup do Priestorov nezahŕňa služby trénera ani využitie vyhradených
strojov v Priestoroch. Vyhradené stroje také stroje, ktoré možno využívať
iba pod dohľadom trénera a nie určené na individuálne športovanie. Takéto
stroje viditeľne označené nápisom POUŽÍVANIE IBA POD DOHĹADOM
TRÉNERA alebo obdobným nápisom s rovnakým zmyslom. Použitie iných
prístrojov je súčasťou vstupu, avšak Klient je povinný rešpektovať pokyny na ich
obsluhu, používanie a pokyny personálu FITFACTORY a všetky použité stroje
uviesť do pôvodného stavu a dezinfikovať, použité radie a pomôcky
dezinfikovať a odložiť na vyhradené miesto.
3.1.4 Doba trvania jedného vstupu je najviac 180 minút, ktoré začínajú plynúť
Momentom vstupu Klienta do Budovy cez prístupový systém Prevádzkovateľa.
Pokiaľ Klient zotrvá v Priestoroch FITFACTORY dlhšie ako 180 minút od prvého
vstupu, bude mu pri odchode z Priestorov zaúčtovaný ďalší vstup, ktorý je Klient
povinný uhradiť, alebo bude odrátaný z jeho predplateného Kreditu. V prípade,
že Klient zotrvá v Priestoroch kratšie, nemá nárok na žiadnu kompenzáciu za
nevyčerpaný čas vstupu.
3.1.5 Vstup je Prevádzkovateľ oprávnený kedykoľvek ukončiť a požiadať Klienta
o opustenie Priestorov v prípade, že Klient porušil svoje povinnosti podľa týchto
VOP alebo nedodržal iné pokyny Prevádzkovateľa, ktoré slúžia na ochranu
zdravia a bezpečnosti Klientov v Priestoroch alebo na predchádzanie škodám,
pričom v takom prípade Klient nemá nárok na žiadnu kompenzáciu za
nevyčerpanú časť Služieb alebo nevyčerpaný časový limit jednorazového
vstupu.
3.1.6 Cenu za vstup je možné uhradiť ako cenu jednorazového vstupu s použitím
automatu v Priestoroch alebo bude odrátaná z Kreditu Klienta za podmienok
týchto VOP. V prípade zakúpenia časovej permanentky, táto oprávňuje Klienta
3
na neobmedzený počet vstupov počas doby jej platnosti a počas prevádzkového
času Prevádzkovateľa.
3.2 Skupinový tréning
3.2.1 Skupinový tréning je skupinové cvičenie, ktoré sa koná v Priestoroch v čase
podľa rozvrhu, zverejneného na stránke Prevádzkovateľa www.fitfactory.sk
Účasť na skupinovom cvičení je možná iba pre Klientov registrovaných v ERR
Systéme fit.fitfactory.sk po včasnej rezervácii termínu cvičenia za cenu podľa
cenníka a uhrádza sa z predplatného vo forme Kreditu.
3.2.2 V cene skupinového tréningu je zahrnutý vstup do Priestorov FITFACTORY
v trvaní 30 minút pred začiatkom cvičenia na prezlečenie pred cvičením, čas
cvičenia a 30 minút po skončení na prezlečenie a hygienu po skončení cvičenia
a samotné skupinové cvičenie pod vedením interného trénera FITFACTORY.
Klient berie na vedomie, že Pokiaľ Klient zotrvá v Priestoroch FITFACTORY
dlhšie ako 30 minút po skončení cvičenia alebo príde skôr ako 30 minút
pred jeho začiatkom, môže mu Prevádzkovateľ účtovať čas strávený
v Priestoroch mimo vyhradeného času ako jednorazový vstup, ktorý je
Klient povinný uhradiť pred opustením Priestorov alebo bude odrátaný z jeho
predplateného Kreditu.
3.2.3 Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zmeniť rozvrh skupinových cvičení, a to
najmä v prípade práceneschopnosti inštruktora/ov alebo obmedzenia prevádzky
FITFACTORY, a to bez nároku Klienta na akúkoľvek finančnú či ihradu za
zrušenú lekciu, pokiaľ FITFACTORY umožní absolvovať lekciu v náhradnom
termíne.
3.2.4 Počet Klientov na skupinovom cvičení je limitovaný, v ERR Systéme je uvedený
maximálny počet Klientov na jednom cvičení (lekcii). Registračný systém
neumožní príhlásenie sa viac osôb, než je maximálny počet Klientov alebo môže
umožniť prihlásenie sa náhradníkov, za podmienok uvedených nižšie.
3.2.5 Čas rezervácie: Rezervovať konkrétne skupinové cvičenie (lekciu) je mod
momentu, kedy je zverejnené v rozvrhu. Rezerváciu vykoná Klient online,
najneskôr však 2 hodiny pred začiatkom lekcie. Cena skupinovej hodiny sa
odpočíta z predplateného Kreditu na služby pri rezervácii vo výške podľa
aktuálneho cenníka. Rezevácia skupinového cvičenia je možná iba ak má Klient
predplatené služby a jeho Kredit je minimálne vo výške ceny skupinového
cvičenia.
3.2.6 V prípade, že najneskôr 2 hodiny pred začiatkom lekcie nie prihlásení asp
3 Klienti, lekcia sa ruší bez náhrady a cena lekcie sa vráti na Kredit
prihlásených účastníkov.
3.2.7 Storno a storno poplatky: Klient môže svoju rezerváciu skupinového cvičenia
prostredníctvom ERR Systému zrušiť. Zrušenie rezervácie (storno) je bez
poplatku, ak je urobené najneskôr 12 hodín pred začiatkom lekcie. V prípade, že
Klient zruší rezerváciu neskôr, najneskôr však 6 hodín pred lekciou, účtuje sa
mu storno poplatok vo ške 50% ceny lekcie, a ak zruší účasť neskôr alebo sa
na lekciu nedostaví, účtuje sa mu storno poplatok vo výške vstupného na
rezervovanú lekciu.
Prehľad storno poplatky:
3.2.8 Náhradník: Ak si chce Klient rezervovať lekciu ale už je naplnený maximálny
počet Klientov, môže si ju rezervovať ako náhradník. Rezervácia v pozícii
náhradníka znamená, že v prípade, ak iný prihlásený Klient zruší účasť,
STORNO POPLATKY
zrušenie rezervácie
počet hodín od začatia tréningu* cena
0 6 100%
6 12 50%
12 24 0%
4
automaticky je na lekciu prihlásený náhradník, a to v poradí, v akom sa
náhradníci prihlasovali a FITFACTORY zašle náhradníkovi informáciu SMS-kou
o tom, že je na lekciu prihlásený. Upozornenie zašle FITFACTORY najneskôr 2
hodiny pred časom konania skupinového cvičenia. Cena skupinového cvičenia
(lekcie) sa odpočíta z kreditu náhradníka automaticky pri uvoľnení miesta.
V prípade, že sa náhradník na lekciu nedostaví alebo svoju účasť zruší po tom,
ako postúpil na uvoľnené miesto, môže mu Prevádzkovateľ účtovať storno
poplatok vo výške ceny 100% ceny za rezervovanú lekciu podľa cenníka.
3.3 Sauna
3.3.1 Využitie fínskej sauny v Priestoroch je možné iba o predchádzajúcej registrácii
v ERR Systéme a rezervácii času využitia sauny v rozvrhu rezervácií pre saunu.
3.3.2 Služba sauny v sebe zahŕňa možnosť využitie priestorov šatne a hygienických
zariadení FITFACTORY pre jednu osobu v dobe rezervovaného času sauny,
plus 30 minút pred začiatkom a 30 minút po skočení tohto času a využitie sauny
v rezervovanom čase. Klient berie na vedomie že prekročenie tohto času mu
bude pri opustení priestorov účtovné ako ďalší jednorazový vstup.
3.3.3 V rozsahu a cene služby sauny je aj plachta, uterák, pitná voda, ktoré poskytne
Klientom recepcia na požiadanie.
3.3.4 Rezervácia sauny musí urobená prostredníctvom ERR Systému najneskôr dve
hodiny pred vstupom do sauny. Vstup do sauny je možný iba v časoch určených
Prevádzkovateľom v rozvrhu na webovej stránke (v čase vydania VOP je to
v čase 6-10:30 a 17-20:30). Posledvstup do sauny je najneskôr hodinu a pol
pred uzavretím športovo-relaxačného centra.
3.3.5 Klient berie na vedomie, že v saune môžu byť súčasne najviac 2 osoby, sauna je
zmiešaná a berie na vedomie, že v prípade rezervovania si času sauny je
možné, že v rovnakom čase bude saunu využívať aj iný registrovaný Klient.
4. Registrácia Klienta v ERR Systéme a podmienky registrácie, odstúpenie od zmluvy a jej
skončenie
4.1 Pre využívanie niektorých Služieb a výhodnejšie ceny Služieb je potrebné, aby sa Klient
vopred registroval v ERR Systéme FITFACTORY prostredníctvom stránky
www.fitfactory.sk a portáli fit.fitfactory.sk, Registrácia je bezplatná. Pri registrácii Klient
schváli tieto VOP a obozmi sa aj s podmienkami spracúvania osobných údajov.
4.2 Klienti, ktorí v čase vydania týchto VOP registrovaní v predchádzajúcom klientskom
systéme Prevádzkovateľa budú pri prvom vstupe do Priestorov po platnosti týchto VOP
vyzvaní, aby potvrdili aktuálnosť svojich údajov, oboznámili sa s VOP a inými
podmienkami poskytovania služieb a bude im vydaný QR kód.
4.3 Registrácia Klienta je povinná na rezerváciu miesta na skupinovom cvičení a využitie
sauny. Pre iné Služby je registrácia odporúčaná a zohľadnená v cene Služby.
4.4 Registračný formulár obsahuje nasledovné povinné údaje: meno a priezvisko Klienta,
ulica, číslo domu, mesto a PSČ jeho trvalého pobytu/kontaktnej adresy, telefónne číslo,
emailovú adresu Klienta a heslo do zákazníckeho účtu v ERR Systéme. V registračnom
formulári tiež Klient potvrdí, že viac ako 16 rokov a svoj súhlas s týmito VOP
a oboznámenie sa s podmienkami spracúvania osobných údajov.
4.5 Po vyplnení registračného formuláru sa Klientovi vytvorí registrovaný zákaznícky profil
a je pre neho vygenerovaný osobný prístupový QR kód, ktorý je automaticky zaslaný na
telefónne číslo a emailovú adresu Klienta, ktoré boli zadané pri registrácii.
4.6 Kedykoľvek po vytvorení profilu je Klient oprávnený prostredníctvom platobnej brány,
platobného kiosku alebo automatu v Priestoroch zaplatiť predplatné za Služby
v minimálnom rozsahu jednorazového vstupu pri použití predplatného (Kreditu), (teda
v čase vydania týchto VOP je to najmenej 4,90 EUR). Až po zaplatení predplatného je
možné prvé rezervovanie Služieb.
4.7 QR kód pridelený Klientovi pri registrácii ho identifikuje ako konkrétneho registrovaného
Klienta FITFACTORY pri vstupe a výstupe z jej priestorov a pri objednávaní Služieb
a platení za Služby v Priestoroch.
4.8 Na zákazníckom účte v ERR Systéme Klient prístup k informáciám o svojom
predplatnom služieb výške Kreditu, platnosti Kreditu, ktorý je časovo obmedzený podľa
týchto VOP, prehľad o jeho využití. Prostredníctvom ERR Systému Prevádzkovateľ
doručuje FITFACTORY aj elektronické faktúry za uhradené predplatné Služieb.
5
Registráciou Klient súhlasí s tým, že faktúry za uhradené predplatné Služieb
a Tovarov mu budú zasielané v elektronickej forme.
4.9 Stav svojho Kreditu môže Klient zistiť prípadne doplniť aj použitím QR kódu v automate
v Priestoroch.
4.10 Registrácia Klienta mladšieho ako 16 rokov: Registrácia prostredníctvom webového
rozhrania je dostupná iba pre Klientom, ktorí majú najmenej 16 rokov a to s ohľadom na čl.
8 ods. 1 všeobecného nariadenia o ochrane osobných údajov. Zároveň sa má za to, že až
vek 16 rokov je dostatočným na to, aby Klient sám uzavrel zmluvu riadiacu sa týmito VOP
s Prevádzkovateľom v súlade s § 9 Občianskeho zákonníka. V mene a za Klienta
mladšieho ako 16 rokov uzatvára zmluvu s Prevádzkovateľom a registruje ho do RSS
Systému jeho zákonný zástupca. Registrácia Klienta mladšieho ako 16 rokov sa realizuje
osobne, za prítomnosti zákonného zástupcu, potvrdením uzavretia zmluvy v písomnej
forme na recepcii FITFACTORY v časoch dostupnosti služieb recepcie a platia pre ňu
rovnako tieto VOP.
4.11 Právo na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku v lehote 14 d: Pokiaľ sa Klient
registruje prostredníctvom webovej stránky, schváli tieto VOP na webovom rozhraní
a uhradí predplatné za Služby prostredníctvom webovej platobnej brány, bez prítomnosti
v Priestoroch, má právo do tejto zmluvy odstúpiť v zmysle § 7 kona 102/2014 Z.z. o o
ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy
uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho
a o zmene a doplnení niektorých zákonov a to v lehote 14 dní od uzavretia zmluvy
(registrácie v systéme). Ak si však Klient kedykoľvek počas tejto lehoty rezervuje
niektorú Službu prostredníctvom ERR Systému, potom rezerváciou Služby dáva
výslovný súhlas s poskytnutím služby a je týmto riadne poučený o tom, že vyjadrením
tohto hlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak
došlo k úplnému poskytnutiu služby. Právo na odstúpenie od zmluvy sa nevzťahuje na
prípady, kedy je registrácia v ERR Systéme a/alebo platba predplatného za Služby
vykonaná v Priestoroch Prevádzkovateľa prostredníctvom platobného kiosku alebo
automatu.
4.12 Postup pri odstúpe od zmluvy: Odstúpenie od zmluvy je Klient povinný doručiť
Prevádzkovateľovi do uplynutia lehoty a to spravidla na formulári, ktorý je prílohou č. 2
týchto VOP. Formulár je možné doručiť poštou, elektronicky na emailovú adresu
Prevádzkovateľa fitfactory@fitfactory.sk alebo osobne v Priestoroch. Lehota je zachova
ak je v jej posledný deň odstúpenie podané na prepravu (odoslané). Prevádzkovateľ do 15
pracovných dní od doručenia odstúpenia od zmluvy zruší elektronické zákaznícke Konto
klienta a vráti uhradený Kredit na jeho bankový účet uvedený v odstúpení od zmluvy.
Vrátenie predplatného Služieb (Kreditu) v hotovosti nie je možné.
4.13 Skončenie zmluvy, zrušenie registrácie a vrátenie kreditu: Zrušenie registrácie
a zrušenie zákazníckeho konta je možné na základe žiadosti Klienta doručenej poštou na
adresu Prevádzkovateľa alebo emailom na adresu fitfactory@fitfactory.sk alebo
výpovede Klienta alebo Prevádzkovateľa za podmienok Občianskeho zákonníka. Pri
doručenej žiadosti je Prevádzkovateľ oprávnený kontaktovať Klienta telefonicky a overiť
jeho totožnosť, následne žiadosť schváli. Schválením žiadosti Klienta o zrušenie
registrácie Prevádzkovateľom je zmluva medzi Klientom a Prevádzkovateľom skončená
dohodou a zákaznícke konto Klienta bude zrušené. Prevádzkovateľ Klientovi do 15
pracovných dní od zrušenia konta vráti nevyčerpaný platný Kredit (teda Kredit, pre ktorý
neuplynula doba platnosti) po odpočítaní manipulačného poplatku vo výške
jednorazového vstupu na krytie nákladov administratívy zrušenia konta a prevodu
prostriedkov na účet Klienta. Kredit bude vrátený bezhotovostným prevodom na účet
Klienta v Slovenskej republike uvedený v žiadosti o zrušenie registrácie, vrátenie Kreditu
v hotovosti nie je možné. Táto zmluva sa tiež automaticky skončí a zákaznícke konto
Klienta bude zrušené v prípade, ak ani do 24 mesiacov od skočenia platnosti posledného
uhradeného Kreditu si Klient nezaplatí žiadne ďalšie predplatné na Kredit ani neobjedná
žiadne Služby ani počas tejto lehoty nedoručí Prevádzkovateľovi žiadosť o preženie
platnosti zákazníckeho konta.
5. Platenie za Služby
5.1 Jednorazový vstup bez registrácie platenie prostredníctvom automatu: Vstup do
priestorov FITFACTORY je možný iba s platným vstupným QR kódom alebo za
podmienky zaplatenia ceny jednorazového vstupu pred odchodom z Priestorov. Každý
zaplatený jednorazový vstup oprávňuje Klienta, aby využil službu fitnescentra
6
FITFACTORY na individuálne športovanie a tréning podľa bodu 3.1 VOP. Platba za
jednorazový vstup sa realizuje tak, že si Klient v automate v Priestoroch, ktorý prijíma
mince, bankovky v stanovenej hodnote a platobné karty zakúpi jednorazový QR kód,
ktorý použije na opustenie priestorov.
5.2 Platenie s registráciou v ERR Systéme. Predplatné na Služby (Kredit)
a permanentka. Rezervácia skupinového tréningu a účasť na ňom, rezervácia a využitie
sauny alebo kúpa permanentky možné iba pre Klienta registrovaného v ESS Systéme,
ktorého uhradené predplatné služieb (Kredit) postačuje na úhradu ceny vybranej Služby
podľa aktuálneho cenníka Prevádzkovateľa. Registrovaný Klient platí za Služby tým
spôsobom, že po prihlásení do zákazníckeho konta buď prostredníctvom platobnej brány
na webovej stránke, alebo v Priestoroch FITFACTORY využitím platobného kiosku alebo
platobného automatu a s použitím svojho QR kódu zaplatí určitú sumu ako časovo
obmedzené predplatné na Služby, a to pri prvej úhrade najmenej 4,90 EUR alej toto
predplatné za služby ako Kredit“). Tento Kredit sa eviduje na jeho zákazníckom konte
v ERR Systéme a tento Kredit môže Klient využívať na platenie za Služby, Tovary a za
permanentky. Cena objednaného skupinového tréningu alebo sauny sa odráta Klientovi
z predplateného kreditu pri objednaní a prípadne sa mu vráti (čiastočne alebo úplne) sa
podmienok ustanovení o STORNE podľa týchto VOP opätovným pripísaním na jeho
kredit. Pokiaľ nejde o vopred rezervované Služby, pre ktosa platba z kreditu odráta už
pri rezervácii, odráta sa Klientovi platba za Službu z kreditu pri vstupe do Priestorov alebo
najneskôr pri opustení Priestorov (Služby podliehajúce časovému limitu). Platenie za
jednotlivé vstupy podľa bodu 3.1 VOP sa odráta z Kreditu Klienta automaticky pri odchode
z Priestorov podľa dĺžky trvania vstupu. Platenie za Tovary prostredníctvom Kreditu je
možné v tovarovom automate v Priestoroch. Stav Kreditu je možné zistiť po prihlásení do
systému na webstránke, v platobnom kiosku alebo v automate v Priestoroch. Všetkými
týmito spôsobmi je tiež možné zvýšenie Kreditu (zaplatenie ďalšieho predplatného na
Služby), v automate v hotovosti a inak prostredníctvom bezhotovostných prostriedkov.
5.3 Čas platnosti Kreditu: Predplatné za Služby (Kredit) môže Klient využiť na úhradu cien
Služieb a Tovaru počas časovo obmedzeného obdobia 12 mesiacov od jeho pripísania na
zákaznícke konto Klienta táto doba sa ďalej označuje ako doba platnosti Kreditu. Doba
platnosti Kreditu sa automaticky predlžuje o ďalších 12 mesiacov v momente, keď je Kredit
zvýšený o ďalšiu platbu Klienta vo výške najmenej 5 EUR. Uhradené predplatné na Služby
(Kredit) je Klient povinný využiť na rezervovanie a platenie Služieb alebo Tovarov počas
jeho platnosti, teda počas 12 mesiacov od zaplatenia, inak sa jeho platnosť skončí. Ak nie
je predplatné za Služby (Kredit) využité počas doby platnosti Kreditu ani nie je táto doba
predĺžená ako je uvedené vyššie, platnosť predplatného za Služby (Kreditu) skončí.
Kredit, ktoré platnosť skončila nemožno využiť po časovom limite platnosti na úhradu
Služieb ani Tovarov. Nevyčerpaný Kredit, ktorého platnosť sa skončila, prevádzkovateľ
Klientovi nevracia a uplynutím doby platnosti Kreditu zanikne prípadný nárok Klienta na
vrátanie nevyčerpaného kreditu Klientovi. Prevádzkovateľ môže Klienta upozorniť pred
skončením platnosti Kreditu na poslednú možnosť jeho vyčerpania. V odôvodnených
prípadoch je na žiadosť Klienta, ktorá však musí byť Prevádzkovateľovi doručená pred
skončením platnosti Kreditu Prevádzkovateľovi Prevádzkovateľ oprávnený (nie však
povinný) platnosť predplatného na Služby (Kreditu) predĺžiť.
5.4 Typy a platnosť permanentiek Registrovaným Klientom Prevádzkovateľ umožňuje
prostredníctvom ERR Systému kúpu časových permanentiek, ktoré sa vzťahujú výhradne
na službu bežného vstupu. Zakúpená permanentka oprávňuje Klienta na neobmedzený
počet vstupov podľa bodu 3.1 týchto VOP počas doby jej platnosti. Permanentka sa
nevzťahuje na služby skupinového tréningu alebo sauny a nemožno ju použiť na využitie
takýchto služieb ani na platenie za Tovar. Permanentka je neprenos a platí výhradne
pre jedného registrovaného Klienta.
TYPY PERMANENTIEK A CENNÍK
Typ
Doba platnosti
Cena
Mesačná
1 mesiac od zakúpenia
s použitím Kreditu
46 EUR
7
(do dňa s rovnakým číselným
označením ako deň
zakúpenia v nasledujúcom
kalendárnom mesiaci)
Ročná
1 rok od zakúpenia s použitím
Kreditu
(do dňa s rovnakým číselným
označením ako deň
zakúpenia v nasledujúcom
kalendárnom roku)
500 EUR
5.5 Tovar a platenie za Tovar
Tovar sa priestoroch FITFACTORY kupuje a predáva výhradne prostredníctvom
predajného automatu. Podrobné inštrukcie na nákup Tovaru zverejnené priamo na
automate, rovnako ako ceny Tovaru. Zaplatenie ceny za Tovar je možné s použitím mincí,
bankoviek vo vyznačenej hodnote ako aj započítaním na predplatený kredit
registrovaného Klienta v ERR Systéme. Kúpa Tovaru neoprávňuje kupujúceho na
poskytovanie žiadnych Služieb ani zotrvanie v Priestoroch FITFACTORY. Žiadna Služba
nezahŕňa ako svoju súčasť poskytnutie Tovaru Klientovi.
5.6 Neprenosnosť QR kódu a permanentky: Pridelený Klientsky QR kód slúži na
identifikáciu Klienta a spája sa vždy s konkrétnym registrovaným Klientom. Jeho využitie
inými osobami nie je dovolené a Klient nie je oprávnený umožniť použitie Klientskeho QR
kódu ani permanentky inou osobou. Prevádzkovateľ je oprávnený odoprieť poskytnutie
Služby osobe, ktorá použila Klientsky QR kód, ktorý jej nepatrí. V prípade, že Klientsky
QR kód Klienta, ktorý časovú permanentku podľa bodu 5.4 využíva iná osoba ako
registrovaný Klient je Prevádzkovateľ oprávnený požadovať a Klient je povinný zaplatiť
zmluvnú pokutu za neoprávnené prenesenie QR Kódu, a to vo výške dvojnásobku
nezľavneného jednorazového vstupu za každý vstup, kedy QR kód použila iná osoba ako
Klient. Túto zmluvnú pokutu je Prevádzkovateľ oprávnený započítna predplatený Kredit
Klienta a v prípade, že ten nepostačuje na úhradu, žiadať dodatočnú úhradu Klientom,
ktorú je Klient povinný uhradiť do 5 dní od výzvy Prevádzkovateľa. Stratu alebo možné
zneužitie QR Kódu je Klient povinný bezodkladne hlásiť Prevádzkovateľovi, ktorý
QR Kód zneplatní a vydá Klientovi nový QR kód.
6. Vstupy do Priestorov, ich opustenie a prístupový systém
6.1 Súčasťou ERR Systému je aj prístupový systém, v ktorom sú riadené vstupy do Priestorov
FITFACTORY. Vstup do priestorov FITFACTORY a výstup z nich je kontrolovaný
prostredníctvom elektronických zariadení s evidenciou času vstupu/odchodu a povolený
s použitím QR kódu. Pri priestore vstupu je tiež umiestnená kamera kamerového systému
Prevádzkovateľa a informácie o podmienkach vstupu.
6.2 Vstupné dvere do priestorov FITFACTORY sa otvoria pri naskenovaní QR kódu
návštevníka a rovnaký QR kód použije návštevník aj na otvorenie dverí pri opuste
priestorov. Prístupo systém zaznamenáva čas vstupu a opustenia priestorov. Pokiaľ
tento čas presiahne určený časový limit pre využívanú Službu, započíta sa Klientovi ďalší
vstup (prípadne ďalšie vstupy), a to podľa celkového času stráveného vo FITFACTORY.
6.3 Pridelený QR kód pre prístupový systém je Klient povinný chrániť pred stratou,
kopírovaním alebo zneužitím. Jeden QR kód oprávňuje na vstup do FITFACTORY iba
jednu osobu. V prípade, že jeden QR kód použije viacero osôb (okrem výnimiek
výslovne uvedených v týchto VOP) je registrovaný držiteľ kódu povinný uhradiť
zmluvnú pokutu vo výške dvojnásobku jednorazového vstupu za každú osobu,
ktorá vstúpila do priestorov na jeho QR kód alebo ich s použitím jeho QR kódu
opustila. Výnimkou je iba všteva FITFACTORY za účelom prvej registrácie,
8
sprevádzanie dieťaťa (do 16 rokov) na skupinový alebo športo tréning alebo pri
návšteve iných nájomcov v budove a nevyhnutné sprevádzanie osoby so zdravotným
alebo iným postihnutím.
6.4 Pokiaľ návštevník priestorov FITFACTORY nemá vstupný QR kód, ale chce využiť služby
FITFACTORY, môže pre vstup do priestorov použiť na prístupovom systéme tlačidlo
OTVORIŤ DVERE. V takom prípade je informovaný o tom a pri vstupe súhlasí s tým, že
sa oboznámil s týmito VOP a zaväzuje sa uhradiť cenu jednorazového vstupu alebo sa
registrovať v ERR Systéme a vložiť minimálny kredit podľa bodu 4.2 VOP. Registrácia
priamo v prevádzke FITFACTORY je možná v Prevádzkovom čase recepcie podľa bodu 7
VOP.
6.5 Vstup do priestorov pri návšteve iných nájomcov priestorov. Pokiaľ návštevník
priestorov vstupuje do priestorov FITFACTORY výhradne na to, aby využil služby iných
nájomcov v budove, je povinný sa s nimi na návšteve vopred dohodnúť a títo jomcovia
mu pridelia jednorazový QR kód na vstup a opustenie priestorov FITFACTORY. Ak nemá
QR kód je povinný pred vstupom do priestorov zatelefonovať osobe, kto
navštevuje a mu umož vstup do priestorov FITFACOTRY a ich opustenie.
Prístupový systém FITFACTORY eviduje pre QR kódy vydané nájomcami iba údaj
o použití kódu, neeviduje žiadne údaje osoby, ktorá kód použila.
7. Služby externých trénerov a iných podnikateľov v budove
7.1 V budove, v ktorej sú Priestory FITFACTORY, poskytujú služby aj iní podnikatelia
fyzické a právnické osoby, najmä športový lekár a fyzioterapeuti. Priamo v Priestoroch
FITFACTORY sú oprávnení poskytovať svoje služby niektoré externí tréneri fitness, tréneri
iných športov a výživoví poradcovia. Klient berie na vedomie, že s nimkou služieb
interného trénera - inštruktora pri skupinovom cvičení, služby externých trénerov
a iných osôb v budove nie poskytované Prevádzkovateľom, neriadia sa týmito
VOP a Prevádzkovateľ za ich poskytovanie nezodpovedá. Prevádzkovateľ upozorňuje
Klientov, aby sa vopred oboznámili s podmienkami takýchto služieb, ich cenou
a zodpovednosťou Prevádzkovateľov chto služieb. Prevádzkovateľ nerieši reklamácie
ani sťažnosti Klientov na poskytovanie služieb inými podnikateľmi a to ani oprávnenými
trénermi.
7.2 Oprávnení tréneri: V Priestoroch FITFACTORY poskytujú svoje služby externí kondiční
a športoví tréneri. Oprávnení tréneri na poskytovanie služieb v priestoroch FITFACTORY
takí tréneri, ktorí majú zmluvy o využívaní priestorov s Prevádzkovateľom alebo jeho
zmluvným partnerom, a iba takíto oprávnení tréneri oprávnení využívať pri cvičení
s Klientom aj vyhradené stroje a zariadenia. Mená oprávnených trénerov v priestoroch
FITFACTORY pri vstupe a na webe FITFACTORY. Klient nie je povinný pri individuálnom
cvičení využívať služby oprávnených trénerov, môže trénovať individuálne alebo s inou
osobou, v takom prípade ak berie na vedomie, že každá vstupujúca osoba musí uhrad
cenu vstupu do FITFACTORY a že bez dohľadu oprávneného trénera nemôže využívať
vyhradené stroje a zariadenia, ktorých použitie nie je súčasťou služby vstupu do
FITFACTORY.
8. Prevádzkový čas FITFACTORY
8.1 Využitie Služieb a nákup Tovarov vo FITFACTORY je možné iba počas Prevádzkového
času FITFACTORY, ktorý je
Pondelok piatok 6:00 20.30
Sobota 8:00 13.00
Služba skupinového cvičenia a sauny je dostupná iba po predchádzajúcej rezervácii účasti
v ERR Systéme.
8.2 Pracovníci recepcie, prostredníctvom ktorých je možné riešiť aj registrácie prípadne
reklamácie sú prítomní v Priestoroch v Prevádzkovom čase recepcie, ktorý je
Pondelok piatok 6:00 10:00 a 17:00 20:30
Sobota 8:00 13:00
9
8.3 Plánované obmedzenia prevádzky: Prevádzkovateľ právo prerušalebo obmedziť
poskytovanie služieb FITFACTORY na nevyhnutnú dobu z prevádzkových dôvodov napr.
pri nevyhnutných opravách a údržbe, v takom prípade najmenej 24 hodín vopred oznámi
Klientom prostredníctvom webovej stránky obmedzenie prevádzky. Rezervované Služby
budú poskytnuté v takom prípade v náhradných termínoch.
8.4 Neplánované obmedzenia prevádzky: Prevádzkovateľ oprávnený kedykoľvek na
potrebný čas prerušiť, pozastaviť alebo obmedziť prevádzku FITFACTORY z dôvodov,
kedy je jeho prevádzka neplánovane ohrozená alebo obmedzená vonkajšími faktormi
(napr. z dôvodu prírodnej katastrofy, iných prípadov vyššej moci, odstávky vody, kúrenia
alebo elektriny) alebo predpismi, nariadeniami a opatreniami vlády alebo orgánov verejnej
správy alebo inými okolnosťami nezávislými od le Prevádzkovateľa, ktoré
Prevádzkovateľ nemohol rozumne predpokladať ani ich odvrátiť. V takom prípade
nevzniká Klientovi nárok na kompenzáciu za Služby, ktoré sa začali poskytovať a nemohli
byť dokončené ani za presunutie termínov objednaných Služieb, Pokiaľ ide o kurzy alebo
série cvičení s vopred určenými termínmi, ktoré nemožno v daných termínoch poskytnúť
v priestoroch FITFACTORY, je FITFACTORY oprávnené nahradiť ich online službami
v rovnakých alebo náhradných termínoch alebo poskytnúť v inom čase prípadne
v iných priestoroch, bez nároku na zľavu alebo vrátanie ceny kurzov alebo Služieb
Klientom.
9. Bezpečnosť a zdravotný stav Klienta
9.1 Klient zodpovedá sám za svoj zdravotný stav a berie na vedomie, že Prevádzkovateľ
nevyhodnocuje vhodnosť individuálneho alebo skupinového cvičenia o ohľadom na jeho
zdravotný stav. Pred každým cvičením je Klient povinný zvážiť svoj aktuálny zdravotný
stav a tomu prispôsobiť druh cvičenia, intenzitu, záťaž a dĺžku cvičenia.
9.2 Ak má Klient zdravotné obmedzenia alebo pochybnosti o svojom zdravotnom stave
mal by pred cvičením prekonzultovať svoj stav so svojím lekárom a rešpektovať jeho
odporúčania
mal by lektorovi skupinového cvičenia uviesť obmedzenia a výhrady pred začatím
skupinového cvičenia a to pred každou hodinou osobitne, pretože tieto informácie
Prevádzkovateľ ani lektori nezaznamenávajú ani nespracúvajú z dôvodu
minimalizácie spracúvaných osobných údajov, obzvlášť údajov o zdraví Klientov
mal by sledovať svoj zdravotný stav počas cvičenia a cvičenie prerušiť alebo ukončiť,
ak začne cítiť bolesť alebo zdravotné ťažkosti.
9.3 Prevádzkovateľ je oprávnený neposkytnúť Službu alebo ukončiť poskytovanie Služby
Klientovi, ktorého zdravotný stav sa javí ako rizikový a u ktorého by poskytovanie Služby
mohlo ohroziť jeho zdravie alebo zdravie iných Klientov a to bez náhrady poplatku za
Službu, ak už Službu začal poskytovať.
10. Základné podmienky správania vo FITFACTORY
10.1 Podrobné podmienky správania sa v prevádzke FITFACTORY určuje prevádzkový
poriadok a tieto VOP obsahujú výber najdôležitejších z nich, bez obmedzenia
prevádzkového poriadku. V prípade rozporu medzi tými VOP a prevádzkovým poriadkom,
má prednosť prevádzkový poriadok.
10.2 Základné povinnosti Klienta: Každý Klient je povinný :
dodržiavať prevádzkový poriadok a tieto VOP
zachovávať čistotu a hygienu v Priestoroch, v prípade zistenia akéhokoľvek
hygienického nedostatku informovať pracovníka FITFACTORY,
dodržiavať všetky protiepidemiologické opatrenia vzťahujúce sa na prevádzku
FITFACTORY,
neodkladne informovať pracovníka FITFACTORY v prípade náhleho zhoršenia
zdravotného stavu, prípadne spozorovania zdravotných ťažkostí u inej osoby,
šetrne zaobchádzať so zariadením a strojmi vo FITFACTORY a nepoškodzovať
priestory a majetok Prevádzkovateľa alebo tretích osôb v Priestoroch,
10
po ukončení individuálneho alebo skupinového cvičenia uložiť použité náradie na
miesto na to určené, nevynášať náradie z priestorov na to určených v centre, ani z
centra)
vydezinfikovať používané náradie a zariadenia bezodkladne po použití dezinfekčným
prostriedkom na to určeným
10.3 Zákazy: V Priestoroch FITFACTORY a na pozemkoch prislúchajúcich k budove, v ktorej
je FITFACTORY je zakázané
fajčiť
fotografovať alebo filmovať priestory a osoby vo FITFACTORY
robiť hluk alebo svojím správaním inak obmedzovať pohodlie ostatných Klientov
znečisťovať alebo ničiť Priestory, stroje a vybavenie;
konzumovať potraviny alebo poje (okrem vody), okrem vyhradeného priestoru pri
vstupe
zasahovať do technického vybavenia, zariadení a strojov
vnášať nebezpečné alebo horľavé látky, zariadenia alebo zbrane
porušovať bezpečnostné a protiepidemiologické pokyny a pravidlá prevádzkovateľa
Osobám, ktoré porušujú tieto zákazy je Prevádzkovateľ oprávnený nepovoliť vstup do
FITFACTORY alebo ich požiadať o okamžité opustenie jeho Priestorov, pričom nie je za
rezervované alebo uhradené Služby poskytnúť žiadnu náhradu ani vrátiť cenu Služieb.
10.4 Zákaz vstupu: Do priestorov FITFACTORY majú zakázaný vstup
osoby pod vplyvom alkoholu alebo iných psychotropných alebo toxických látok,
osoby so zvieratami, alebo zvieratá
osoby v silne znečistenom alebo inak nevhodnom odeve,
agresívne a nebezpečne sa správajúce osoby, ktoré môžu ohrozovať okolie
osoby, ktoré môžu prenášať nákazlivé ochorenia, boli v styku s takouto osobou alebo
majú povinnosť izolácie, karantény alebo povinnosť podstúpenia testu na nákazlivé
ochorenie po návrate z rizikovej oblasti alebo po styku s rizikovou osobu, a to do
obdržania osvedčenia o negatívnom výsledku testu na prenos alebo nákazlivé
ochorenie.
Osoby, ktoré porušili tento zákaz vstupu je Prevádzkovateľ oprávnený požiadať
o opustenie jeho Priestorov, pričom nie je za rezervované alebo uhradené Služby
poskytnúť žiadnu náhradu ani vrátiť cenu Služieb.
10.5 Oblečenie: Klient je povinný na cvičenie využívať vhodné a primerané športové oblečenie
a čistú obuv s bielou podrážkou alebo kaučukovou podrážkou bez farieb, vhodnú na
cvičenie v interiéri.
10.6 Z bezpečnostných dôvodov majú osoby, ktoré sa nemôžu samostatne pohybovať alebo
obliekať, či vyzliekať bez pomoci inej osoby, ako aj osoby s fyzickým alebo iným
postihnutím, u ktorých nie je možné predpokladať, že zvládnu cvičenie bez pomoci inej
osoby povolené cvičenie vo FITFACTORY v sprievode inej osoby, ktorá je na spomenuté
úkony spôsobilá. Žiadame Klienta, ktorý potrebuje pri cvičení takúto asistenciu a vstupuje
preto s inou osobou, aby o tom vopred informoval recepciu Prevádzkovateľa alebo poslal
Prevádzkovateľovi emailové upovedomenie na adresu fitfactory@fitfactory.sk, aby
Prevádzkovateľ zabezpečil možnosť využitie QR kódu Klienta aj sprevádzajúcej osobe.
10.7 Náhrada škody Osoby, ktoré v Priestoroch, na pozemkoch pri FITFACTORY alebo
kdekoľvek v areáli FITFACTORY spôsobia škodu Prevádzkovateľovi, vlastníkovi strojov,
inému Klientovi alebo tretej osobe povinné túto škodu nahradiť a to do 3 dní od výzvy
na úhradu a vyčíslenia škody. V prípade, ak je škoda spôsobená Prevádzkovateľovi
registrovaným Klientom je Prevádzkovateľ svoj nárok na náhradu škody započítať na jeho
nevyčerpané predplatné za Služby (Kredit).
11. Protiepidemiologické opatrenia
11.1 Klient je povinný v Priestoroch dodržiavať všetky protiepidemiologické opatrenia urče
Prevádzkovateľom alebo orgánmi na ochranu zdravia za účelom predchádzania
nákazlivým chorobám a obmedzeniu ich šírenia, vrátane napríklad používania ochranných
pomôcok, rúška, rukavíc, dezinfekcie, dodržiavania minimálnych odstupov a pod.
11
11.2 Klienti zodpovedajú Prevádzkovateľovi za škodu, ktorú mu spôsobia nedodržaním
takýchto opatrení a obmedzení, vrátane zodpovednosti za škodu a ušlý zisk z dôvodu
núteného uzavretia alebo obmedzenia prevádzky FITFACTORY alebo nákladov
dezinfekcie priestorov FITFACTORY.
11.3 Klienti, ktorým bolo po návšteve FITFACTORY diagnostikované nákazlivé alebo prenosné
ochorenie, pričom je možné, že toto ochorenie mali v čase návštevy FITFACTORY
povinní bezodkladne po zistení ochorenia kontaktovať Prevádzkovateľa na t.č.
0948858483 alebo e-mailom: fitfactory@fitfactory.sk a oboznámiť ho s touto
skutočnosťou, aby mohli byť vykonané príslušné protiepidemiologické opatrenia
a opatrenia na zamedzenie šírenia chorôb.
12. Ďalšie zmluvné podmienky
12.1 Sezónne promo akcie, zľavy: Platia len počas obdobia, ktoré je definované na webovej
stránke. Pri ich nevyužití nie je možná kompenzácia, vrátenie poplatku, či dodatočné
uplatnenie. Akcia týkajúca sa nového registrovaného Klienta sa dá využiť iba jeden krát.
12.2 Copyright a duševné vlastníctvo: Ak nie je uvedené inak, Prevádzkovateľ vlastní všetky
autorské práva k textom, logám, fotografiám a ďalším predmetom duševného vlastníctva
umiestneným v jeho Priestoroch, na webových stránkach alebo na sociálnych sieťach.
Všetky registrované ochranné známky alebo neregistrované označenia alebo vyobrazenia
použité na týchto stránkach majetkom príslušných vlastníkov a použité iba s príslušnou
licenciou. Žiadna osoba nie je oprávnená kopírovať, pozmeňovať, ukladať, šíriť alebo inak
používať predmety duševného vlastníctva Prevádzkovateľa s výnimkou ich prehliadania
pre svoje osobné a nekomerčné použitie.
12.3 Fotografovanie a natáčanie v Priestoroch: Prevádzkovateľ môže pre vedecké, študijné
alebo propagačné účely vyhotovovať audiovizuálne záznamy, fotografie alebo zvukové
záznamy z tréningov a poskytovania Služieb v Priestoroch. V takom prípade Klientov
vopred upozorní a Klient, ktorý s vyhotovením záznamu nesúhlasí bude m miesto
určené tak, aby na zázname nebol alebo, pokiaľ to nie je možné a poki o to Klient
požiada priamo na mieste a bezodkladne, môže mu byť umožnené poskytnutie Služby
v náhradnom termíne. Klienti berú na vedomie, že Prevádzkovateľ môže takéto fotografie
a záznamy zverejňovať na svojej webovej stránke, v marketingových dokumentoch alebo
na sociálnych sieťach, a to aj na propagačné alebo marketingové účely. Klienti nemajú
právo bez súhlasu Prevádzkovateľa vyhotovovať v jeho Priestoroch žiadne audiovizuálne
alebo zvukové záznamy ani fotografovať.
13. Reklamačný poriadok
13.1 Služby:
13.1.1 Prevádzkovateľ zodpovedá za kvalitu poskytovaných služieb a za vady služieb v
zmysle platných právnych predpisov, najmä § 622 a 623 zákona č. 40/1964 Zb.
Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej ako OZ) v spojení s
príslušnými ustanoveniami zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o
zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení
neskorších predpisov a ostatných všeobecne záväzných právnych predpisov
(ďalej ako „Zákon o ochrane spotrebiteľa“).
13.1.2 V prípade, ak zakúpená Služba obsahuje vady je Klient povinný uplatniť nároky z
vád (reklamáciu) bez zbytočného odkladu po tom, čo zistí dôvody na uplatnenie
reklamácie, teda v deň v ktorom nebola služba poskytnutá v dohodnutom
alebo bežnom rozsahu, kvalite, množstve a termíne, inak právo na reklamáciu
zaniká. Pokiaľ sa vada týka ceny Služby, teda najmä ak Služba nebola poskytnutá
za cenu podľa cenníka alebo bola cena Služby nesprávne zaúčtovaná, je Klient
oprávnený uplatniť vadu do 30 dní od poskytnutia Služby. Nároky z vád Služieb
(reklamáciu) môže Klient uplatniť osobne v čase prevádzkových hodín recepcie na
recepcii FITFACTORY alebo emailom na adrese fitfactory@fitfactory.sk alebo
písomnou reklamáciou formou poštovej zásielky na adresu FITFACTORY, s.r.o.,
so sídlom Nemčianska cesta 276, 974 01 Nemce. Dodatočne zistené vady
nebudú akceptované.
13.2 Tovar:
12
13.2.1 Vlastnosti Tovaru a jeho cena a ďalšie informácie, týkajúce sa Tovaru, podľa čl.
10a Zákona o ochrane spotrebiteľa sprístupnené na balení Tovaru alebo na
predajnom automate.
13.2.2 V prípade, že zakúpený Tovar má vady, môže si jeho Klient uplatniť zodpovednosť
Prevádzkovateľa za vady Tovaru (reklamovať Tovar). Reklamáciu chuti, zloženia,
poškodenia tovaru alebo nekompletného tovaru alebo iných vnútornou
prehliadkou zistených parametrov tovaru musí Klient uplatniť ihneď po ich zistení,
a to najneskôr v pracovný deň nasledujúci po zakúpení Tovaru v predajnom
automate, inak jeho nárok zaniká.
13.2.3 Nároky z vád Tovaru (reklamáciu) môže Klient uplatniť osobne v čase
prevádzkových hodín recepcie na recepcii FITFACTORY alebo emailom na
adrese fitfactory@fitfactory.sk alebo písomnou reklamáciou formou poštovej
zásielky na adresu FITFACTORY, s.r.o., so sídlom Nemčianska cesta 276, 974 01
Nemce.
13.2.4 Záruka za akosť zakúpeného Tovaru je poskytnutá v nasledovnej dĺžke
(,,záručná doba“):
v prípade potravín do dátumu minimálnej trvanlivosti alebo do doby, do
ktorej má byť tovar spotrebovaný, pokiaľ zo strany kupujúceho dodržané
podmienky pre ich skladovanie a potravina nebola otvorená, s nimkou
prípadu, kedy to bolo nevyhnutné pre zistenie vady.
Výnimkou tie potraviny, u ktorých sa uvádzanie minimálnej trvanlivosti
nevyžaduje právnymi predpismi, ako je káva, čaj, čerstvé ovocie a zelenina
a ovocné šťavy u týchto výrobkov je Klient oprávneuplatniť svoje práva
z vád najneskôr do 24 hodín po zakúpení, pokiaľ Prevádzkovateľ alebo
platný právny predpis nestanoví výslovne inak. Toto ustanovenie sa použije
obdobne pri veciach, na ktorých je vyznačená krátka doba trvanlivosti, alebo
pri veciach podliehajúcich rýchlemu pokazeniu, na ktorých je vyznačená
doba, do ktorej je možné vec použiť,
pri ostatných výrobkoch (nepotravinárskeho druhu) po dobu 24 mesiacov,
ktorá začína bežať od okamihu prevzatia tovaru Klientom.
v prípade, že zmluva, záručný list, reklama, či obal tovaru určujú rozdielne
dĺžky záručnej doby, platí doba z nich najdlhšia.
13.2.5 Klient má právo uplatniť svoje právo vyplývajúce zo záruky za akosť Tovaru len na
Tovar, ktorý má vady a bol preukázateľne zakúpený v Priestoroch. Za vadu
Tovaru nemožno považovať takú zmenu Tovaru, ktorá vznikla v priebehu záručnej
doby v dôsledku jeho opotrebenia alebo nesprávneho používania, skladovania či
nesprávneho zásahu. Preukázať zakúpenie Tovaru v priestoroch je povinný Klient
a to predovšetkým v prípade, kedy uplatňuje roky z vady za Tovar po uplynutí
72 hodín od jeho zakúpenia, kedy nie je dostupný ani kamerový záznam
z Priestorov.
13.3 Údaje poskytované pri reklamácii:
13.3.1 Bez ohľadu na to, či sa reklamáciou uplatňujú nároky z vád Tovaru alebo Služby,
je Klient povinný pri reklamácii uviesť aspoň tieto údaje:
dátum uplatnenia reklamácie. V prípade, ak Klient uplatňuje práva zo
zodpovednosti za vady Tovaru je povinný vadný Tovar predložiť osobne
v Priestoroch alebo ho odoslať do sídla Predávajúceho a vtedy je reklamácia
uplatnená až doručením Tovaru, čo v zázname o reklamácii vyplní
Prevádzkovateľ po tom, čo mu bude vadný Tovar doručený
meno a priezvisko reklamujúceho Klienta, jeho kontaktná adresa, telefonický
kontakt a emailová adresa;
druh reklamovaného Tovaru alebo Služby;
dátum zakúpenia, cenu reklamovaného Tovaru alebo Služby a v prípade že je
cena vyúčtovaná faktúrou číslo faktúry ako dokladu o zakúpení
reklamovaného Tovaru alebo Služby;
13
dôvody reklamácie a popísané reklamované vady a nárok zo zodpovednosti
za vady, ktorý reklamujúci požaduje;
podpis reklamujúceho Klienta;
13.3.2 V prípade ak reklamácia neobsahuje informácie uvedené vyššie a tieto informácie
nedoplní reklamujúci ani do 3 dní od výzvy Prevádzkovateľa na ich doplnenie,
konanie o vybavení reklamácie sa zastaví a reklamácia nebude riešená.
13.4 Riešenie reklamácie
13.4.1 Prevádzkovateľ po doručení reklamácie vyhotoví záznam o uplatnenej
reklamácii, v ktorej uvedie údaje podľa bodu 13.3.1 a pripojí potvrdenie
o doručení reklamácie Prevádzkovateľovi.
13.4.2 Prevádzkovateľ rozhodne podľa možností o reklamácii ihneď, v zložitých
prípadoch do 3 pracovných dní. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa
vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku alebo preverenie okolností
poskytnutia Služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
13.4.3 Nároky pri vadách Služieb: V prípade poskytnutia Služby s vadami je Klient
oprávnený a) požadovať odstránenie vád poskytnutím náhradnej Služby,
poskytnutie chýbajúcej Služby alebo b) požadovať odstránenie vád opravou
Služby, ak vady opraviteľné, alebo c) požadovať primeranú zľavu z ceny
Služby alebo d) odstúpiť od zmluvy, ak Služba nebola vôbec poskytnutá.
13.4.4 Nároky pri vadách Tovaru:
Ak Tovar nemá vlastnosti stanovené v článku 13.2.1 tohto reklamačného
poriadku, má Klient právo najmä o bezplatné odstránenie vady bez
zbytočného odkladu, pokiaľ to nie je vzhľadom k povahe vady
neprimerané. Klient môže požadovať aj dodanie novej veci bez vád, ale
pokiaľ sa vada týka iba časti veci, môže Klient požadovať len výmenu
vadnej časti, a ak to nie je možné, môže odstúpiť od kúpnej zmluvy.
Právo na dodanie novej veci, alebo výmenu jej účasti Klient i v prípade
odstrániteľnej vady, pokiaľ nemôže vec riadne užívať pre opakovaný
výskyt vady po oprave alebo pre väčší počet vád. V takom prípade
Klient i právo od kúpnej zmluvy odstúpiť a bude mu za týchto okolností
vrátená kúpna cena Tovaru.
Ak Klient neodstúpi od kúpnej zmluvy alebo ak neuplatní právo na dodanie
novej veci bez vád, na výmenu jej súčasti alebo na opravu veci, môže od
predávajúceho požadovať primeranú zľavu. Klient má právo na
primeranú zľavu aj v prípade, že mu Prevádzkovateľ nemôže dodať novú
vec bez vád, vymeniť jej súčasť alebo vec opraviť, ako aj v prípade, že
Prevádzkovateľ nezjedná nápravu v primeranej dobe, alebo že by
zjednanie nápravy kupujúcemu spôsobilo značné problémy.
Ak sa vybaví reklamácia tovaru poskytnutím zľavy, bude peňažný rozdiel
medzi pôvodnou čiastkou a čiastkou po zľave vo výške zľavy vyplatený
kupujúcemu na mieste uplatnenia reklamácie v hotovosti, pokiaľ sa
s Prevádzkovateľom nedohodne inak.
Okamžitá výmena tovaru alebo jeho časti je podmienená aktuálnym
stavom tovaru na sklade či predávajúceho. Ak žiada Klient výmenu
vadného tovaru za tovar bez vád alebo vrátenie kúpnej ceny, musí
predložiť reklamovaný tovar kompletný, so všetkým jeho príslušenstvom,
ktoré bolo obsahom pôvodného balenia tovaru.
Záruka sa nevzťahuje na opotrebovanie tovaru spôsobené jeho obvyklým
užívaním, a na tovar akokoľvek upravovaný Klientom alebo treťou stranou.
Záruka sa tiež nevzťahuje na škody, ktoré vznikli na tovare v dôsledku
živelnej pohromy či poveternostných vplyvov, alebo imi okolnosťami
vylučujúcimi zodpovednosť Prevádzkovateľa.
14
Pri tovare predávanom za nižšiu cenu sa záruka nevzťahuje na vady, pre
ktoré bola stanovená nižšia cena, a pri použitých veciach na vady
zodpovedajúce miere používania alebo opotrebenia, ktorú tovar mal pri
prevzatí Klientom.
13.4.5 Prevádzkovateľ po preskúmaní uplatnenej reklamácie rozhodne o spôsobe
vybavenia reklamácie v lehote podľa bodu 13.4.2. Klient je povinný pri vybavovaní
reklamácie poskytnúť Prevádzkovateľovi potrebnú súčinnosť vyžadovanú
Prevádzkovateľom. V lehote na vybavenie reklamácie zašle Prevádzkovateľ
registrovanému Klientovi formou e-mailu alebo iným Klientom prostredníctvom
poštovej zásielky vyjadrenie k reklamácii a o spôsobe odstránenia vád
reklamovane služby.
13.4.6 Pokiaľ nie je konkrétne uvedené inak, riadi sa reklamačný poriadok príslušnými
ustanoveniami OZ a Zákona o ochrane spotrebiteľov.
13.4.7 V prípade, ak je Klient spotrebiteľom, teda je to fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní
a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej
činnosti, zamestnania alebo povolania a nie je spokojný so spôsobom ktorým
Prevádzkovateľ vybavil jeho reklamáciu alebo sa domnieva, že Prevádzkovateľ
porušil jeho práva, právo obrátiť sa na Prevádzkovateľa so žiadosťou o
nápravu. Ak Prevádzkovatna žiadosť Kupujúceho podľa predchádzajúcej vety
odpovie zamietavo alebo na takúto žiadosť neodpovie v lehote do 30 dní odo dňa
jej odoslania Klientom, Klient má právo podať návrh na začatie alternatívneho
riešenia sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom
riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej
len ako Zákon o ASR“). Príslušným subjektom na alternatívne riešenie
spotrebiteľských sporov s Prevádzkovateľom je (i) Slovenská obchodná inšpekcia,
ktorú je možné za uvedeným účelom kontaktovať na adrese Ústredný inšpektorát
SOI, Odbor medzinárodných vzťahov a ARS, Prievozská 32, poštový priečinok 29,
827 99 Bratislava alebo elektronicky na ars@soi.sk alebo adr@soi.sk alebo (ii) iná
príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov
alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárska Slovenskej
republiky (zoznam oprávnených subjektov je dostup na
stránke http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-
spotrebitelskych-sporov/146987s ), pričom Klient má právo voľby, na ktorý z
uvedených subjektov alternatívneho riešenia sporov sa obráti. Možnosť obrátiť sa
na súd tým nie je dotknutá. Klient môže na podanie návrhu na alternatívne
riešenie svojho spotrebiteľského sporu použiť platformu pre riešenie sporov on-
line, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/ .
13.4.8 Návrh Klienta na začatie alternatívneho riešenia sporu musí v zmysle § 12 odsek
3 Zákona o ARS obsahovať:
meno a priezvisko spotrebiteľa, adresu na doručovanie, elektronickú adresu a
telefonický kontakt, ak ich má,
presné označenie Predávajúceho,
úplný a zrozumiteľný opis rozhodujúcich skutočností, označenie, čoho sa
Klient ako spotrebiteľ domáha,
dátum, kedy sa Klient ako spotrebiteľ obrátil na Predávajúceho so žiadosťou
o nápravu a informáciu, že pokus o vyriešenie sporu priamo s
Prevádzkovateľom bol bezvýsledný,
vyhlásenie o tom, že vo veci nebol zaslaný rovnaký návrh inému subjektu
alternatívneho riešenia sporov, nerozhodol vo veci súd alebo rozhodcovský
súd, vo veci nebola uzavretá dohoda o mediácii ani nebolo vo veci ukončené
alternatívne riešenie sporu spôsobom podľa § 20 ods. 1 písm. a) až e)
Zákona o ARS.
13.4.9 Návrh možno podať v listinnej podobe, elektronickej podobe alebo ústne do
zápisnice. Na podanie návrhu môže Klient využiť formulár, ktorého vzor je
Kupujúcemu k dispozícii na stiahnutie na stránke Predávajúceho, ako aj
webovom sídle ministerstva ( a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov.
K návrhu Klient priloží doklady súvisiace s predmetom sporu, ktoré preukazujú
skutočnosti uvedené v návrhu.
15
13.4.10 Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ fyzická osoba, ktorá pri
uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej
podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov
sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a Prevádzkovateľom, vyplývajúceho zo
spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne
riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR.
Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže od spotrebiteľa požadovať úhradu
poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do šky 5 EUR s
DPH.
14. Osobné údaje
14.1 Osobné údaje Klientov a tretích osôb spracúva Prevádzkovateľ za podmienok, ktoré
uvedené v Informácii o spracúvaní osobných údajov FITFACTORY
www.fitfactory.sk/osobneudaje a s ktorými sa Klient oboznamuje pri registrácii. Kópia tejto
informácie je k dispozícii aj na recepcii FITFACTORY.
14.2 Klienti berú na vedomie, že Priestory FITFACTORY najmä priestory vstupu, platobný
a predjaný automat, recepcia, chodby a spoločné priestory monitorované kamerovým
systémom na účely (i) bezpečnosti zdravia a majetku Prevádzkovateľa, jeho Klientov
a zamestnancov (ii) uplatňovania, obhajovania a preukazovania právnych nárokov
Prevádzkovateľa, podrobnosti o kamerovom systéme sú v Informácii o spracúva
osobných údajov.
14.3 Otázky Prevádzkovateľovi, týkajúce sa spracúvania osobných údajov, mu môžete
adresovať na adresu Nemčianska cesta 276, 97401 Nemce alebo v elektronickej podobe
na e-mail adresu: fitfactory@fitfactory.sk.
15. Orgány dohľadu
15.1 Dohľad nad dodržiavaním povinností zo strany Prevádzkovateľa pri poskytovaní služieb
športovo-relaxačného centra vykonáva Regionálny úrad verejného zdravotníctva
v Banskej Bystrici.
15.2 Dohľad nad dodržiavaním povinností zo strany Prevádzkovateľa vo veciach ochrany
spotrebiteľa vykonáva Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk).
15.3 Dohľad nad spracúvaním osobných údajov a plnením povinností prevádzkovateľa
vykonáva Úrad na ochranu osobných údajov (www.dataprotection.gov.sk/uoou/)
16. Záverečné ustanovenia
16.1 Tieto VOP sa riadia právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike, predovšetkým
Občianskym zákonníkom, Obchodným zákonníkom a zákonom č. 250/2007 Z.z.
o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov.
16.2 Prevádzkovateľ je oprávnený tieto VOP kedykoľvek meniť a/alebo dopĺňať, a to najmä
z dôvodu zmeny príslušných právnych predpisov alebo interných postupov centra.
16.3 Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 30.10.2020.
V Banskej Bystrici, dňa 30.10.2020
Ing. Miroslav Rehák
FITFACTORY, s.r.o.
konateľ
16
Príloha 1
Cenník služieb
17
Príloha 2
Formulár na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku
Vec: Odstúpenie od zmluvy
Týmto spoločnosti FITFACTORY, s.r.o., so sídlom Nemčianska cesta 276, 974 01 Nemce, IČO: 46
391 398, zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Banská Bystrica, Odd. Sro, Vl. č. 20981/S
oznamujem
že odstupujem od zmluvy na poskytovanie služieb FITFACTORY uzavretej na diaľku
- Dátum registrácie:
- Meno a priezvisko spotrebiteľa:
- Adresa spotrebiteľa:
- Číslo účtu v banke v Slovenskej republike na účely vrátenia Kreditu:
Podpis spotrebiteľa/spotrebiteľov* (iba ak sa tento formulár podáva v listinnej podobe) ..........
- Dátum ..............